سئو فوري

آموزش تضميني سئو

سئو فوري

۳۲ بازديد

سئو فوري در اصل به مجموعه اي از تكنيك هاي سئو گفته مي شود كه هدف آن رسيدن  به رتبه هاي بالا در موتور هاي جست و جو بر اساس كلمات كليدي مشخص شده در سريع ترين زمان ممكن است.

نكته ي قابل توجه اين است كه در بسياري از موارد روش هاي استفاده شده براي رسيدن به اين رتبه ها شامل سئو كلاه سياه شده و در نهايت و موجب لطمه به كسب و كار شما مي باشد.

سئو فوري مي تواند شامل مواردي مانند بك لينك سازي هاي افراطي و بدون اصول باشد كه ممكن است در كوتاه مدت نتايجي در بر داشته باشد اما در دراز مدت اثرات بسيار مخرب به همراه داشته و مي تواند تمام پتانسيل و ظرفيت يك سايت براي رشد را از بين برده و نابود كند،

آيا سئو فوري امكان پذير است؟

حقيقت اين است كه در سئو اصلا نتيجه فوري و لحظه اي وجود ندارد. سئو فرآيندي پيوسته مي باشد. براي كسب نتايج خوب و درخشان بايد پيوسته كار كنيد و انتظار موفقيت هاي يك شبه را نداشته باشيد.

بهترين مثال ممكن را مي توان از طريق تشبيه سئو به دو ماراتن زد. استقامت در سئو يك عامل فوق العاده كليدي مي باشد و نبايد زود خسته شد و به تلاش كردن ادامه داد تا به نتايج مطلوب و مد نظر رسيد.

متاسفانه بسياري از شركت ها و آژانس هاي سئو و همچنين سئوكار هايي كه به صورت مستقل و فريلسنر فعاليت مي كنند، وعده هاي دروغيني از جمله سئو فوري و كسب نتايج سريع و آني را مي دهند و بدين طريق بسياري از وب سايت ها و صاحبان كسب و كار ها را به نابودي مي كشانند.

شايد بتوان با استفاده از برخي تكنيك ها به فرآيند هاي سئو سرعت بخشيد و آن ها را به نتيجه رساند، اما هرگز نمي توان انتظار داشت در مدت زمان كم و كوتاه مدت نتايج واقعي و درخشاني را كسب كرد.

جايگزين سئو فوري چيست؟

اول از همه مي توان به اين نكته اشاره كرد كه بعضي از كلمات كليدي زود بازده هستند. به اين معنا كه يا در آن ها رقابت كمي وجود دارد و مي شود با ميزان كار كم تري در آن ها رتبه گرفت، و يا رقباي قوي و سرسختي در آن حوزه ها فعاليت نمي كنند كه نتوان با آن ها رقابت كرد.

در اين ميان، سئو داخلي نيز از اهميت بالايي برخوردار است زيرا با كار درست و اصولي بر روي سئو داخلي و انجام بهينه سازي هاي لازم مي توان رشد و پيشرفت قابل توجهي را در يك وب سايت مشاهده كرد.

ديگر مورد كه بايد به آن پرداخت سئو تكنيكال است. مواردي از قبيل سرعت سايت، و بهينه سازي تصاوير و ويدئو ها، عيب يابي صفحات از كار افتاده و خارج از دسترس، توجه بهالگوريتم هاي گوگل سئو، و موارد ديگري از اين دست را مي توان اشاره كرد. 

در نهايت بايد توجه ويژه اي به سئو خارجي نيز داشت. تاثيرات سئو خارجي، مانند ساختن بك لينك ها و فعاليت كردن در سوشال مديا، عموما دير تر خود را نشان مي دهند اما سئو خارجي همواره نياز بوده و مي تواند تغييرات چشم گيري را در كسب و كارتان ايجاد كند.

نكته ي بسيار مهم ديگر كه مي تواند به شدت به شما كمك كند تا خيلي سريع تر پيشرفت كنيد و به رتبه و جايگاه هاي مد نظر خود برسيدتست سئو سايتو بررسي رقبا براي استراتژي ها، تكنيك ها و روش هايي است كه استفاده كرده، و با الگو گرفتن از آن ها ريتم رشد و پيشرفت خود را ارتقا دهيد.

در نهايت همواره بايد توجه ويژه اي به اين موضوع داشته باشيد كه براي دستيابي به موفقيت در سئو نياز به مراقبت هميشگي و توجه به فاكتورهاي بسياري داريد كه در صورت همگام نبودن با دانش روز ، موجب بروز برخي از خسارات جبران ناپذير به وبسايت مانند پنالتي شدن آن خواهد شد.

اگر علاقه اي به يادگيري سئو نداريد، مي‌توانيد باSEO سايت ويكي دمي، از خدمات سئو ما استفاده نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.