الگوريتم پاندا گوگل

آموزش تضميني سئو

الگوريتم پاندا گوگل

۴۳ بازديد

الگوريتم پاندا يكي از معروف ترين الگوريتم هاي رتبه بندي گوگل است. پاندا بايد قوانيني كه توسط گوگل در آن تعبيه شده را در يك سايت بررسي كند و اگر برخلاف آن بود سايت مورد نظر را جريمه كند. اگر ميخواهيد از جريمه الگوريتم پاندا گوگل در امان باشيد تا انتها مقاله با ما همراه شويد.

الگوريتم پاندا چيست؟

در سال 2010 صفحات با محتواي بي كيفيت باعث نارضايتي بسياري از كاربران شده و اعتراضات زيادي را در پي داشت، چرا كه نياز كاربران حل نمي شد. همين امر كاركنان گوگل را به فكر ايجاد يك الگوريتم مفيد به نام پاندا انداخت. هدف اين الگوريتم افزايش رتبه سايت هاي داراي محتوا با كيفيت و منحصر به فرد، و كاهش رتبه سايت هاي داراي محتواي بي كيفيت  و كپي بود.

چرا الگوريتم پاندا ايجاد شد؟

پيش از به وجود آمدن الگوريتم پاندا، از سئو به عنوان حرفه ا‌ي بدنام ياد مي شد. هر روز بيشتر از قبل، سايت‌هايي با محتواي نامربوط و كپي با محتواي بي‌كيفيت در نتايج جستجو بالا مي‌آمد و كم كم تعداد آن ها به شدت بالا گرفت. براي مبارزه با اين سايت‌هاي اسپم، گوگل نيازمند آپديت جديدي در الگوريتم‌‌هاي جستجويش بود.

هدف اصلي پاندا بهبود تجربه‌ي كاربران و حذف صفحات اسپم از نتايج جستجو بود. پاندا اين كار را با جريمه كردن سايت‌هاي بي‌كيفيت و امتياز دادن به سايت‌هايي با محتواي خوب و باكيفيت انجام مي‌داد. در آپديت‌هاي بعدي پاندا عوامل ديگري مانند اعتبار وبسايت، طراحي، سرعت بارگذاري و رابط كاربري نيز مورد توجه قرار گرفت. پاندا همزمان با تلاش براي ارائه نتايج بهتر و هرچه دقيق‌تر شروع به مبارزه با سايت‌هاي بي كيفيت هم كرد و رتبه آنها را در نتايج جستجو كاهش داد.

سخن آخر

الگوريتم هاي پاندا يكي از چارچوب ها و قوانين هاي گوگل است. با داشتن تسلط بر روي اين الگوريتم ها و سئو، مي توانيد رتبه اي عالي براي صفحه خود كسب كنيد. اگر تازه با سئو آشنا شده و به دنبال يادگيري و تسلط بر روي آن هستيد، مي توانيد از خدمات بهينه سازي سايت ويكي دمي و خدمات مشاوره رايگان  آن استفاده نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.